hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > شرکت ۲۶۸ گروه در دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی/ مراسم اختتامیه هفته دوم تیر برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

شرکت ۲۶۸ گروه در دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی/ مراسم اختتامیه هفته دوم تیر برگزار می شود

محمد رعیت گفت: ۲۶۸ گروه سرود از ۳۰ استان کشور در دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی به میزبانی استان گلستان شرکت کردند.

محمد رعیت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان میزبان یکی از جشنواره های 16 گانه بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) با عنوان «سرود رضوی» است که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می شود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: این جشنواره به منظور تبیین بیشتر معارف علی بن موسی الرضا(ع) در قالب سرود در قالب گروه های میدانی، پاتوقی و گروه مدرسه در استان برگزار می شود.

 وی ادامه داد: 268 اثر از 268 گروه و 30 استان کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که سه هزار و 500 دانش آموز و هنرمند در گروه های مختلف این جشنواره مشارکت داشته اند.

 رعیت اظهارداشت: استان گلستان با شرکت 46 گروه، بیشترین استان شرکت کننده در این جشنواره بوده است.

 وی خاطرنشان کرد: این جشنواره بر خلاف سایر جشنواره ها، طیف خاص آن دانش آموزان هستند و به دلیل همزمانی دهه کرامت با ایام امتحانات دانش آموزان، اختتامیه جشنواره در هفته دوم تیرماه برگزار می شود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه در این جشنواره 12 گروه برگزیده از سوی داوران انتخاب شده و در روز اختتامیه اجرا خواهند داشت، گفت: در هر بخش سه گروه برگزیده معرفی می شوند.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد