hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > پرداخت ۶۱۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به نیازمندان در گلستان

پرداخت ۶۱۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به نیازمندان در گلستان

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: بیش از ۶۱۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به نیازمندان در استان گلستان پرداخت و برای بیش از ۱۱ هزار نفر شغل ایجاد شده است.

عیسی بابایی اظهارداشت: کمیته امداد توانست سال گذشته با همکاری خوب بانک‌های عامل استان بیش از ۶۱۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به نیازمندان پرداخت کند و در این زمینه بیش از ۹۲ درصد اعتبارات تخصیصی را جذب کند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در سال‌های اخیر در بین دیگر دستگاه‌های اجرایی استان همواره جایگاه برتر و نخست را در زمینه اشتغال‌زایی برای مردم جویای کار کسب کرده است، افزود: در سطح کشور نیز کمیته امداد گلستان سال گذشته توانست جایگاه مناسبی را در بین دیگر استان‌های کشور به دست آورد.
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه اعتبارات اشتغال زایی کمیته امداد امسال بیشتر از اعتبارات سال گذشته خواهد بود تصریح کرد: فعالیت اشتغالزایی امسال امداد استان از اوایل خرداد و زودتر از سال گذشته آغاز شده و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش خواهد شد تا پایان سال همه تعهدات و برنامه های کمیته امداد در حوزه اشتغال زایی محقق شده و به پایان برسد.
بابایی با بیان اینکه بیشترین افراد جامعه هدف کمیته امداد و مددجویان این نهاد افراد ناتوان و یا سالمند هستند، گفت: با این حال ۳۰ درصد جامعه هدف ما در کمیته امداد توانایی و استعداد ایجاد شغل را دارند و امداد برای اشتغال زایی این افراد برنامه ویژه ای را در نظر گرفته است ضمن اینکه ۳۰ درصد منابع اشتغال زایی کمیته امداد نیز صرف ایجاد اشتغال برای نیازمندان غیر تحت پوشش می‌شود

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد