hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > شایعه‌ای که پرسپولیس آن را جدی نگرفته است

شایعه‌ای که پرسپولیس آن را جدی نگرفته است

این احتمال وجود دارد که بیراوند به پیشنهاد عربستانی‌ها پاسخ مثبت بدهد.

ایمان گودرزی: درست یک روز بعد از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی و بردن یک سه‌گانه تاریخی در حالی که پرسپولیسی‌ها در میان جشن‌ها و کری‌خوانی‌های‌شان، موضوع جدایی احتمالی یحیی گل‌محمدی را تحلیل می‌کردند، خبر آمد علیرضا بیرانوند هم از لیگ عربستان پیشنهاد دارد و او نیز در آستانه جدایی است.
همه می‌دانند که علیرضا بیرانوند یکی از ارکان قهرمانی‌های اخیر پرسپولیس در لیگ و جام حذفی بوده و رفتن او می‌تواند همان اتفاقی که در لیگ بیست و یکم منجر به از دست دادن جام‌ها شد را تکرار کند و این می‌توانست دومین شوک به دوستداران پرسپولیس بعد از قهرمانی‌های اخیر باشد.
در خبرها آمده بود بیرانوند از النصر و الاتحاد عربستان پیشنهادهایی حدوداً 180 و 200 میلیارد تومانی دریافت کرده و جدا خواهد شد. بیرانوند دو فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و پرداخت کردن بند فسخ 250 هزار دلاری برای النصر مثل آب خوردن خواهد بود، پس این خبر در صورت صحت می‌تواند برای هواداران پرسپولیس و البته سرمربی فصل بعد این تیم بشدت نگران‌کننده باشد.
اینکه بیرانوند فصل بعد همبازی رونالدو در النصر شود یا با کریم بنزما در الاتحاد هم‌تیمی باشد برای رسانه‌ها و خود او می‌تواند جذابیت بالایی داشته باشد اما این بازیکن هیچ واکنشی به شایعات اخیر نشان نداده است. باشگاه پرسپولیس هم خبری از این شایعات ندارد و مدیران این باشگاه می‌گویند بعید است چنین پیشنهادهایی واقعیت داشته باشد. افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس هم گفته شایعات را جدی نگیرید و مطمئن باشید بیرانوند در پرسپولیس می‌ماند.
از سوی دیگر بحث مجوز استفاده از بازیکنان ایرانی برای تیم‌های سوپرلیگ عربستان هنوز قطعی نشده. موضوعی که در مورد انتقال احمد نوراللهی به یکی از این تیم‌ها مطرح شد. برخی شایعات حاکی از این است که اگر این مجوز صادر شود بیرو به عربستان خواهد رفت اما او بعد از موفقیت‌های اخیر مثل برخی هم‌تیمی‌های بلندپروازش از قهرمانی در آسیا حرف زده بود که باید دید منظورش از رسیدن به این عنوان بالا بردن جام با پیراهن شماره یک پرسپولیس بوده یا یکی از تیم‌های ثروتمند عربستانی.

257 251

منبع: khabaronline-1774274

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد