hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > توسعه و تكميل زيرساخت ها در ناحیه صنعتی چنارشاهیجان کازرون شتاب گرفته است

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس:

توسعه و تكميل زيرساخت ها در ناحیه صنعتی چنارشاهیجان کازرون شتاب گرفته است

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس گفت: توسعه و تكميل زيرساخت ها در ناحیه صنعتی چنارشاهیجان کازرون شتاب گرفته است.

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس گفت: توسعه و تكميل زيرساخت ها در ناحیه صنعتی چنارشاهیجان کازرون شتاب گرفته است.
مهندس سيد مصطفي هاشمي در جلسه با فرماندار كوهچنار افزود: يكي از مشكلات اين ناحيه صنعتي تامين برق پايدار بود كه با پيگيري هاي انجام شده و حمايت هاي فرماندار شهرستان پيمانكار طرح خط انتقال دومداره اختصاصي از پست برق تا شهرك صنعتي به طول 3.8كيلومتر و با اعتبار اوليه حدود 9ميليارد تومان ،انتخاب و عمليات اجرايي آن به زودي آغاز مي شود.
وي افزود:با بهره برداري از اين طرح بستر مناسب براي تامين برق پايدار فراهم مي شود.
هاشمي همچنين از پايان ساخت طرح پل ورودي به اين ناحيه صنعتي با اعتبار 380 ميليون تومان خبر داد و گفت: اين طرح نيز در راستاي تسهيل در عبور و مرور به ناحيه صنعتي بر روي رودخانه فصلي در مسير ورودي ناحيه صنعتي اجرا شده است.
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس همچنين با اشاره به افت چاه آب ناحيه صنعتي بر پيگيري به منظور جابجايي چاه و حفر چاه جديد تاكيد كرد.
وي همچنین گفت: با واگذاری زمین در این ناحیه صنعتی تاکنون 29 سرمایه گذار نسبت به انعقاد قرارداد با این شرکت به منظور دریافت زمین اقدام کرده اند و 5 واحد با اشتغال 25 نفر نيز در مرحله بهره برداري قراردارد.
وی هدف از ایجاد شهرک صنعتی چنارشاهیجان را فراهم کردن زیرساخت مناسب برای استقرار واحدهای صنعتی و توسعه و اشتغال در این منطقه اعلام کرد و گفت: این ناحیه صنعتی با توجه به قرارگیری در امتداد محور غرب استان فارس به خوزستان از موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است.
در اين جلسه فرماندار كوهچنار نيز بر پيگيري جابجايي چاه اب با هدف حفر چاه جديد و تامين پايدار آب ناحيه صنعتي تاكيد كرد و گفت: موضوع طرح توسعه اين ناحيه صنعتي نيز بعنوان يكي از مصوبات سفر استاندار فارس در اولويت قرارخواهد گرفت.


 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد