درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 218328 | 14 خرداد 1402 ساعت 10:38

دو پرسپولیسی کنار گذاشته شدند

محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده از تیم الاهلی قطر کنار گذاشته شدند.
دو پرسپولیسی کنار گذاشته شدند


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، عبدالله الملا، رئیس باشگاه الاهلی دوحه در بخشی از گفت‌وگوی خود با روزنامه الوطن قطر گفت: دو بازیکن ایرانی (محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده) و بازیکن صربستانی تیم را ترک خواهند کرد. از میان بازیکنان خارجی فقط یزن النعیمات اردنی و سفیان هانی الجزایری را حفظ می‌کنیم، زیرا آنها علاوه بر متمایز بودن هنوز با با باشگاه قرارداد دارند.

الوطن پیش از این اعلام کرده بود محمدحسین کنعانی‌زادگان با جدایی از الاهلی دوحه ممکن است به ام‌صلال بپیوندد.


۲۵۸۲۵۸

منبع: khabaronline-1773763



عکس خوانده نمی‌شود