درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 217877 | 11 خرداد 1402 ساعت 08:00

خداحافظی احساسی ساپینتو با بازیکنان

سرمربی آبی‌پوشان پس از پایان دیدار برابر پرسپولیس و شکست برابر سرخ‌پوشان تهرانی در رختکن با بازیکنان خداحافظی کرد.
خداحافظی احساسی ساپینتو با بازیکنان


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال تهران در فینال جام حذفی برابر پرسپولیس نتیجه را دو بر یک واگذار کرد و از رسیدن به قهرمانی ناکام ماند.

سرمربی آبی‌پوشان که به همراه بازیکنانش به رختکن رفته بود از بازیکنان استقلال خداحافظی کرد و به آن‌ها گفت اگر قرار شد در ایران بمانم و همچنان هدایت استقلال را برعهده بگیرم شما را در آینده خواهم دید اما اگر به هر دلیلی این اتفاق رخ نداد با شما خداحافظی می‌کنم و برایتان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانید در تمامی زندگی خود موفق و سربلند باشید.

258258

منبع: khabaronline-1772654



عکس خوانده نمی‌شود