درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 217838 | 10 خرداد 1402 ساعت 21:01

حرکت عجیب پیش از شروع دربی؛ استقلالی‌ها به پرسپولیسی‌ها دست ندادند!

بازیکنان استقلال هنگام شروع بازی دربی به بازیکنان پرسپولیس دست ندادند.
حرکت عجیب پیش از شروع دربی؛ استقلالی‌ها به پرسپولیسی‌ها دست ندادند!


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ دو تیم پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه اول این بازی با برتری سرخپوشان به پایان رسید.

در ابتدای بازی زمانی که مراسم آغازین برگزار می شد، بازیکنان استقلال پس از دست دادن به داور به بازیکنان پرسپولیس دست ندادند و حرکتی عجیب انجام دادند.

258258

منبع: khabaronline-1772583



عکس خوانده نمی‌شود