hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > جابجایی بیش از ۴۸۴ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در سیستان و بلوچستان

جابجایی بیش از ۴۸۴ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی ۴۸۴ هزار و ۷۲۴ نفرمسافر با ۳۹ هزارو ۷۲۲ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان طی ۲ ماهه سالجاری خبرداد.

به گزارش رویداد ایران تیمروز بقری در جلسه بررسی وضعیت مسافر در پایانه های حمل و نقل،  از جابجایی ۴۸۴ هزار و ۷۲۴ نفرمسافر با ۳۹ هزارو ۷۲۲ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای  استان طی ۲ ماهه نخست سالجاری خبرداد که این میزان حاکی از افزایش ۷درصدی  مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از این میزان تردد مسافری ۲۵۹ هزار و ۸۴۴ مسافر به مقصد درون استانی و ۲۲۴ هزارو  ۸۸۰ مسافر به مقصد برون استانی جابجا شده اند .

این مسئول تصریح کرد: درحال حاضر ۶۴ شرکت مسافری در حال خدمات رسانی به مردم و مسافرین در حوزه شمال استان هستند.

باقری در پایان یادآورشد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد