درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 217379 | 09 خرداد 1402 ساعت 04:30

وقتی پرسپولیسی‌ها منکر ستاره اول استقلال می‌شوند، ما هم می‌گوییم شش‌تایی‌ها نبوده

فریده شجاعی درباره دربی شش‌تایی ها صحبت کرد.
وقتی پرسپولیسی‌ها منکر ستاره اول استقلال می‌شوند، ما هم می‌گوییم شش‌تایی‌ها نبوده


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ فریده شجاعی در گفتگو با خبرآنلاین درباره دربی معروف ششتایی ها گفت:

نمی دانم اما وقتی پرسپولیسی‌ها منکر ستاره اول استقلال می شوند، ما هم میگیم شش‌تایی‌هایی نبوده.(باخنده) اما این یکسری واقعیت ها است که باید پذیرفت و من آن روز در استادیوم حضور داشتم و تمام لحظات آن بازی در ذهن من ثبت شده است و آن شب تا صبح نخوابیدم. خیلی نتیجه عجیب و سختی بود. ما در آن بازی ناصر حجازی و منصور رشیدی دو دروازه بان تیم ملی را داشتیم اما آن نتیجه سنگین رخ داد.

برای خواندن مشروح این گفتگو اینجا را کلیک کنید.

257 251

منبع: khabaronline-1771834



عکس خوانده نمی‌شود