hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > هفتمین هفته شنبه های جهادی شهرداری گرگان؛ پارک خطی کوی دانشسرا کلنگ زنی شد

رییس شورای اسلامی شهر گرگان

هفتمین هفته شنبه های جهادی شهرداری گرگان؛ پارک خطی کوی دانشسرا کلنگ زنی شد

پارک خطی کوی دانش سرا در راستای طرح «شنبه های جهادی» با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهرداری و شهروندان کلنگ زنی شد. 

رییس شورای اسلامی شهر گرگان در این مراسم گفت: شنبه های جهادی یک اقدام خوبی از شهرداری گرگان است و به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مقرر شده 45 پروژه تا 22 بهمن 1402 افتتاح یا کلنگ زنی شود.

ناصرگرزین با اشاره به اینکه وظیفه ماست خدمات شایسته ،برتر و خوب به شهروندان شهر گرگان ارائه دهیم خاطر نشان کرد: پارک خطی این محله انشاءالله تا ۲۲ بهمن سال‌جاری به منظور بهره مندی شهروندان از فضای سبز افتتاح خواهد شد.

مقداد صادقیان معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان نیز در خصوص هفتمین پروژه شنبه های جهادی اظهار کرد: پارک خطی کوی دانشسرا به مساحت 1000 متر مربع شامل زمین بازی کودکان، وسایل ورزشی و تندرستی و آلاچیق ویژه بهره مندی اهالی محل به عنوان دومین پارک خطی در سال جاری کلنگ زنی شده است.

صادقیان افزود: عملیات اجرایی این پارک خطی با هدف افزایش میزان سرانه فضای سبز، ایجاد فضای شاد و بانشاط برای مراودات اجتماعی شهروندان، تلطیف هوا و ایجاد فضای عمومی مطلوب، حفظ و ارتقاء سیما و منظر شهری حاشیه رودخانه کوی دانشسرا آغاز به کار کرده است. 

گفتنی است، پارک خطی به هر نوع پارک در مناطق شهری یا برون شهری گفته می‌شود که طول آن بسیار بیشتر از عرض آن باشد.  

چنین پارک هایی ممکن است در حاشیه خیابانها و مسیرهای پیاده‌روی یا حاشیه رودخانه‌ها و بزرگراه ها ایجاد شوند که به این پارکها «مسیر سبز» هم گفته می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد