hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > وجود کارمند توانمند، متعهد و آموزش پذیر، اعتبار دستگاه اجرایی را در افکار عمومی افزایش می‌دهد

در جلسه کمیته راهبردی آموزش عنوان شد؛

وجود کارمند توانمند، متعهد و آموزش پذیر، اعتبار دستگاه اجرایی را در افکار عمومی افزایش می‌دهد

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و اعضا، جلسه کمیته راهبردی آموزش این دستگاه اجرایی تشکیل شد.

در راستای هدف‌گذاری و تشریح افق‌های پیش‌بینی‌شده در حوزه آموزش این دستگاه اجرایی، جلسه‌ای با حضور قاسم قندهاری، معاون توسعه مدیریت و منابع فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و اعضا  تشکیل شد.

   در این جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: یکی از سرمایه‌های هر سازمانی نیروی کارآزموده است و وجود کارمند توانمند، متعهد و آموزش پذیر، اعتبار دستگاه اجرایی در افکار عمومی را افزایش می‌دهد.

قاسم قندهاری افزود: جوشش و ارتقاء و شناخت اولویت‌ها برای آموزش باید از درون هر واحد شکل بگیرد تا در ادامه با همراهی واحد آموزش بتوانیم تحول را شاهد باشیم.

وی با تأکید بر اینکه ریشه تحول از دل برنامه‌ریزی‌ها است، افزود: باید بر مبنای برنامه حرکت کنیم تا به تحول و توسعه برسیم و هر بخش باید به این مهم برسد و ستادی اندیشه و عمل کند.

قندهاری سپس درباره اولویت‌ها و ضرورت‌ها در امر آموزش کارکنان مواردی را مطرح کرد و ادامه داد: برپایی دوره‌های آموزشی برای دانش‌افزایی و به‌روزآوری اطلاعات برای کارکنان ضروری است و باید برای آن از ظرفیت دانشگاهی و یا خبرگان درون سازمان برای رشد آن بهره‌مند شویم.

وی تشویق کارکنان آموزش پذیر و فعال را مهم قلمداد کرد و گفت: اگر کارمندی آموزش پذیر و توانمند باشد و به یک خودکنترلی برسد، بی‌شک شاهد افزایش بهره‌وری خواهیم بود.

قاسم قندهاری همچنین در این جلسه ضمن اشاره به الزاماتی برای ارتقاء آموزش رایگان هنر و هنرستان هنرهای زیبا، گفت: انتظار می‌رود هنرستانی در تراز فرهنگ و ارشاد اسلامی را شاهد باشیم، همچنین برای این مرکز و نیز آموزش رایگان هنر، ضمن خدمت‌رسانی درست و جامع، باید به کمیت و کیفیت توجه ویژه‌ای نشان دهیم.

یادآوری می‌شود، در این جلسه اعضا درباره موضوعاتی چون ضرورت آموزش مستمر و کاربردی برای کارکنان، ایجاد شرایط برای آموزش نیروهای شرکتی، مکاتبات اداری و ضرورت آموزش، نیازسنجی آموزش، آزمون‌های آنلاین کارکنان و مواردی ازاین‌دست مواردی را مطرح کردند.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد