hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ثبت 11 مورد تخلف، در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان

ثبت 11 مورد تخلف، در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان بیان داشتند:ثبت 11 مورد تخلف، در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان

حمید سلامتی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری  اظهار داشتند: سامانه پنجره واحد مدیریت زمین با هدف پایش تجاوز و تعدی به حریم عرصه‌های ملی و دولتی و صدور مجوزهای مرتبط با زمین در کشور فعالیت می‌کند. 


 
 سلامتی افزود: با بهره‌گیری از این پنجره، تخلفات و تجاوز به عرصه‌های ملی و دولتی، به‌صورت برداشت‌های هوایی توسط ماهواره‌ ها در این سامانه ثبت و رصد می‌شود .
وی در ادامه افزود: تغییرات نقشه ها و عرصه ها در بازه های مختلف توسط هوش مصنوعی AI شناسایی و به طور خودکار به دستگاه مربوطه ارسال می گردد. 

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت:پنجره واحد به عنوان دستاورد مهم فناورانه تأثیر قابل‌توجهی در پیشگیری از مفاسد و تخلفات دارد. 
سلامتی پنجره واحد مدیریت زمین را یک نمونه مناسب از تکامل هوشمندسازی خدمات الکترونیکی با اثر متقابل بر فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی دانست که قادر است به‌صورت چابک و لحظه ای به ارائه خدمات به مردم بپردازد.
وی عنوان کرد: در بازه زمانی یک‌ساله، 31 مورد تغییرات عرصه توسط پنجره واحد زمین مربوط به منابع طبیعی شناسایی و برای رسیدگی به واحد گشت یگان حفاظت این اداره کل ارسال گردید. که از این 31مورد 11تخلف شناسایی و ثبت و به واحد حقوقی جهت بررسی و سیر مراحل قانونی ارسال گردید که 2مورد تشکیل پرونده قضایی و 6مورد نیز به صدور رای و 3 مورد دیگر در دست برسی قرار دارد. 
لازم به ذکر است ؛ میانگین زمان پاسخگویی یگان حفاظت 7روز بوده که جا دارد از زحمات کلیه همکارانم در یگان حفاظت تقدیر و تشکر نمایم.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد