hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > پایگاه‌های مقاومت نقطه ثبات انقلاب است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

پایگاه‌های مقاومت نقطه ثبات انقلاب است

فرمانده سپاه سلمان گفت: ما در زمینه تقویت پایگاه‌های مقاومت باید همت ویژه ای بگذاریم زیرا نقطه ثبات و استحکام انقلاب اسلامی پایگاه های مقاومت بسیج است.

به گزارش رویداد ایران  سردار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جمع فرماندهان و مدیران سپاه استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه افرادی که در تمامی رده های سپاه و بسیج خدمت می کنند، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که امروز با وجود همه تهدیدات و دسیسه های خبیثانه دشمن، در همه عرصه ها وضعیت کشور ثبات خوبی دارد.

فرمانده سپاه سلمان افزود: وضعیت کشور امیدوار کننده می باشد و خوشبختانه اکنون وضعیت باثباتی را به مرحمت هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب، همراهی مردم و تلاش های مجدانه رزمندگان در جای جای کشور داریم.

وی ادامه داد: در بازه چند ماهه گذشته دشمنان در چند موضوع برنامه ریزی دقیقی داشتند؛ آن ها در زمینه های اقتصادی، ثبات داخلی، منزوی کردن جمهوری اسلامی و ... تمام تلاش خود را کردند تا نظام را با چالش مواجهه کنند.

سردار شفایی گفت: دشمنان ما در مسیر مواجهه با انقلاب اسلامی تمام ظرفیت خود را پای کار آوردند و امروز شرایط کشور آن چیزی که دشمن برنامه ریزی کرده بود نیست و ما با وجود همه مشکلات توانستیم اهداف پلید دشمن را نقش بر آب کنیم.

وی بیان کرد: ما باید آمادگی های خود را در تمامی عرصه ها ارتقاء دهیم و نسبت به سال های گذشته تلاش کنیم تا با آمادگی بیشتری با مسائل مختلف مواجه شویم.

فرمانده سپاه سلمان گفت: ما در زمینه تقویت پایگاه های مقاومت باید همت ویژه ای بگذاریم زیرا نقطه ثبات و استحکام انقلاب اسلامی پایگاه های مقاومت بسیج است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد