درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 216550 | 04 خرداد 1402 ساعت 20:57

پرسپولیس بدون محروم به دربی ۱۰۱ رسید

تیم پرسپولیس در فینال جام حذفی بدون بازیکن محروم به مصاف استقلال خواهد رفت.
پرسپولیس بدون محروم به دربی ۱۰۱ رسید


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در حالی به مصاف هوادار رفت که ۸ بازیکن یک اخطاره داشت.

با این همه هیچکدام از بازیکنان پرسپولیس در این بازی کارت زرد نگرفتند تا این تیم بدون محروم در دربی ۱۰۱ و در فینال جام حذفی به مصاف استقلال برود.

این در حالی است که مهدی مهدی‌پور بازیکن استقلال به دلیل ۲ کارته شدن در فینال جام حذفی غایب خواهد بود تا تنها بازیکن محروم در این بازی حساس باشد.

۲۵۸۲۵۸

منبع: khabaronline-1770271



عکس خوانده نمی‌شود