hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > رزمایش دسته های رزمی به مناسبت سوم خرداد در گلستان برگزار می شود

فرمانده سپاه گلستان:

رزمایش دسته های رزمی به مناسبت سوم خرداد در گلستان برگزار می شود

 فرمانده سپاه نینوای گلستان از برگزاری ۳۰ برنامه شاخص ویژه گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در استان خبرداد و گفت: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و رزمایش دسته های رزمی از جمله برنامه ها است.

سردار علی ملک شاهکوهی در گفتگوی ویژه خبری ن به مناسبت سوم خرداد؛ سالروز عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر اظهارکرد: طی چهار عملیات ثامن الائمه، طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس اوضاع جنگ تحمیلی به نفع ما تغییر کرد و موضع ضعفی که در دوران بنی صدر شکل گرفته بود از بین رفت و ما در موضع اقتدار قرار گرفتیم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: رزمندگان گلستانی هم در عملیات بیت المقدس حضور چشمگیری داشتند و ۱۱۶ شهید گلستانی همچون سردار شهید طغرایی در آزادسازی خرمشهر نقش ایفا کردند.

ملک شاهکوهی افزود: نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس صدور آرمان های انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه و شکل گیری جبهه مقاومت تا پشت دروازه های رژیم صهیونیستی است.

وی بیان کرد: در مراسم چهل و یکمین سالروز فتح خرمشهر در استان گلستان جهادگران سپاه و بسیج در استان بیش از هزار برنامه با محوریت پایگاه های بسیج برگزار خواهند کرد که ۳۰ برنامه شاخص از جمله مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان و رزمایش دسته های رزمی بسیج از جمله این برنامه ها است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد