hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > گلایه فرماندار سرباز از فرسوده بودن زیرساخت‌های مخابراتی شهرستان

گلایه فرماندار سرباز از فرسوده بودن زیرساخت‌های مخابراتی شهرستان

فرماندار شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: زیرساخت‌های ارتباطی در شهرستان سرباز فرسوده و مشکلات نبود باطری در دکل‌های مخابرات و نبود سیستم‌های خنک کننده(کولر گازی) سبب شده است که بیشتر مواقع ارتباط تلفنی با کمترین قطعی برق قطع باشد.

 به گزارش رویداد ایران فرامرز دانش اظهار کرد: اقدامات خوبی در سه سال اخیر در شهرستان سرباز در حوزه ارتباطات و فناوری انجام شده و از این منظر در طی این سه سال شاهد ارتقاء شاخص اینترنت بوده ایم ولی مشکلاتی نیز موجود است که امیدواریم با همت دولت مردمی مرتفع شود.

وی افزود: عدم آنتن دهی در جاده‌های مواصلاتی سرباز از عمده‌ترین مشکلات است، با توجه به اینکه سرباز از کوهستانی ترین، و روستایی ترین شهرستان های کشور با ۲ درصد جمعیت شهری است، لذا از لحاظ فناوری نیازمند جهش در این زمینه می باشد.

فرماندار سرباز گفت: در حوزه ارتباطات و فناوری، مردم در روستاها با مشکلات فراوانی دسته و پنجه نرم می‌کنند و تداوم این وضعیت به هیچ عنوان زیبنده نیست.

دانش مهمترین مشکلات را عدم کیفیت آنتن‌دهی در جاده‌های مواصلاتی و همچنین بخش عمده‌ای از روستاها، مشکلات مربوط به ایرانسل و رایتل، خرابی سیم های هوایی، اختلالات ارتباطی، اینترنت روستاها، ارتباطات نامطلوب در مسیرهای گردشگری از جمله بخش کیشکور، جژان تا پیردان است.

وی تصریح کرد: در سفرهای مختلف مسوولان مشکلات عنوان شده است و مردم انتظار دارند تمام روستاها از نعمت تلفن و اینترنت پایدار بهره مند شوند.

فرماندار سرباز ادامه داد: ۸۹ هزار نفر از جمعیت حدود ۱۰۰ هزار نفری شهرستان سرباز در روستاها سکونت دارند و ارائه خدمات مطلوب به این مردم از ضرورتهای مهم است. شهرستان سرباز با وسعت ۶ هزار و ۳۵۰ کیلومتر مربع در ۴۳۵ کیلومتری زاهدان مرکز سیستان وبلوچستان واقع شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد