hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > همزمان با دهه کرامت و روز دختر، عملیات ساخت کافه اختصاصی دختران آغاز شد

ششمین هفته «شنبه های جهادی» گرگان

همزمان با دهه کرامت و روز دختر، عملیات ساخت کافه اختصاصی دختران آغاز شد

همزمان با دهه کرامت و روز دختر، عملیات ساخت مرکز فرهنگی و رفاهی ویژه دختران شهر گرگان آغاز شد.

سید محمدرضا سیدالنگی در آیین کلنگ زنی کافه دختران اظهار داشت: خدا را شاکریم که به ما توفیق داد در آستانه ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، پروژه ای اختصاصی ویژه دختران و بانوان شهر را اجرایی کنیم.

سیدالنگی تصریح کرد: عده ای از بانوان شهر به ما مراجعه و درخواست کردند محیط پارک بانوان را بهسازی کنیم که اقدامات لازم از سوی معاونت عمران در حال انجام است.

وی ادامه داد: به همین منظور مبلغ 3 میلیارد تومان را برای تجهیز پارک بانوان واقع در خیابان شهید صیاد شیرازی اختصاص داده ایم.

شهردار گرگان گفت: یکی دیگر از درخواست های بانوان گرامی اختصاص مکانی در محدوده دسترسی بهتر برای آنان بود که طی همفکری با اعضای شورای اسلامی شهر مکان فعلی (واقع در روبروی ابوذر 3) را در نظر گرفتیم.

سیدالنگی افزود: زمانی که از این مکان بازدید کردیم از اداره آموزش و پرورش و همچنین اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی خواستیم در احداث یک فضای ویژه دختران ما را همراهی کنند.

به گفته وی، امیدواریم بتوانیم این مرکز اختصاصی فرهنگی و رفاهی دختران را در آبان ماه امسال به اتمام برسانیم و در اختیار بانوان شهرمان قرار دهیم.

لازم به ذکر است، این پروژه عمرانی در راستای ششمین شنبه جهادی شهرداری گرگان که طی 45 هفته به محرومیت زدایی از محلات سطح شهر می پردازد، به اجرا رسیده است.

سید محمد حسینی مشاور و دستیار ویژه استاندار گلستان، سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان و اعضای شورای اسلامی شهر از جمله مسئولان حاضر در این برنامه بودند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد