hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > اجرایی شدن ۳۷۲ مصوبه کارگروه تسهیل گلستان در سال 1401

مدیر کل صمت گلستان خبر داد :

اجرایی شدن ۳۷۲ مصوبه کارگروه تسهیل گلستان در سال 1401

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان گفت : از مجموع ۵۰۰ مصوبه رفع موانع در حمایت از تولید استان در سال 1401 ، ۳۷۲ مصوبه آن به اجرا در آمده است .

درویش علی حسن زاده در پانصد و نود و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که با حضور استاندار گلستان در محل سالن شهید رجایی استانداری گلستان برگزار گردید ، ضمن قدردانی از همکاری اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان طی سال قبل، گفت : این کارگروه طی سال گذشته مشکلات ۳۵۵ واحد صنعتی ، کشاورزی ، گردشگری و خدماتی استان را بررسی نموده که در نتیجه آن ۵۰۰ مصوبه رفع موانع در حمایت از تولید استان داشته است . 
وی افزود: از مجموع ۵۰۰ مصوبه کارگروه در سال قبل ۳۷۲ مصوبه آن با تلاش مسوولان و کارشناسان دستگاه‌ها و بانک‌های عامل به اجرا در آمده است .
حسن زاده گفت : ۸۱ مصوبه دیگر را متقاضیان پیگیری نکرده اند و مابقی مصوبات نیز توسط دستگاه های اجرایی در دست رسیدگی می باشد . 
به گفته وی ، بیشترین دستگاه‌های فعال در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ، بانک‌ها، ادارات امور مالیاتی و تامین اجتماعی بوده اند .
گفتنی است در این جلسه ، مدیران سه واحد تولیدی استان مسائل و مشکلات حوزه فعالیت خود در حوزه بانک ها ، شرکت گاز و تامین اجتماعی را مطرح نمودند و خواستار حمایت بانکها از ایشان شدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد