hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > کنعانی: حمله تروریستی در سراوان اقدامی هدفمند علیه امنیت ایران و پاکستان است

کنعانی: حمله تروریستی در سراوان اقدامی هدفمند علیه امنیت ایران و پاکستان است

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم نمودن حمله تروریستی در مرز "مرزه سر" در منطقه سراوان آن را اقدامی هدفمند علیه امنیت و منافع دو کشور ایران و پاکستان دانست تا اجازه ندهند مرز مشترک ، مرز دوستی و همکاری باشد.

به گزارش رویداد ایران به نقل از خبرگذاری تسنیم ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه حمله ددمنشانه تروریستی در مرز "مرزه سر" در منطقه سراوان که منجر به شهادت 6 تن از مرزبانان دلیر و غیور کشورمان شد را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که توسل به این اقدام تروریستی بزدلانه توسط گروه‌های شرور و تروریست بعد از حضور هیأت بلند پایه پاکستانی به ریاست شهباز شریف، نخست وزیر جمهوری اسلامی پاکستان در مراسم افتتاح طرح‌های‌ بازارچه مشترک مرزی و انتقال برق به همراه رئیس جمهور کشورمان در مرز "پیشین"، اقدامی هدفمند علیه امنیت و منافع دو کشور است تا اجازه ندهند مرز مشترک مرز دوستی و همکاری و مرز اقتصادی برای مردم دو کشور باشد.

کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این اقدام شرورانه، از دولتمردان پاکستان انتظار دارد هرچه سریع‌تر به توافقات دو کشور برای سرکوب گروه‌های تروریستی جامه عمل پوشانیده و در ارتقای امنیت مرزهای مشترک بکوشد.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: قطعا هدف این گروه‌های تروریستی ایجاد خلل در امنیت مرزهای مشترک و امنیت مردم مرزنشین دو کشور بوده و جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته مجددا بر اهتمام خود بر بسط امنیت در منطقه و توسعه همکاربها تاکید می‌نماید.

کنعانی در پایان به خانواده‌های شهدای گرانقدر این حادثه تروریستی تسلیت گفت و ضمن ابراز همدردی، برای آنان صبر و شکیبائی و برای شهدا  علو درجات مسئلت کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد