درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 215400 | 30 اردیبهشت 1402 ساعت 19:11

هفت بازیکن پرسپولیس بی‌مدال ماندند!

فارس نوشت: با وجود برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس اما هفت بازیکن این تیم نگرفتند.
هفت بازیکن پرسپولیس بی‌مدال ماندند!


با قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر مراسم جشن قهرمانی این تیم در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد و جام قهرمانی و مدال‌های این تیم اهدا شد.

این در حالی است که بعد از دو روز از پایان این مراسم هنوز بازیکنان امید پرسپولیس که در لیست بزرگسال این تیم قرار داشتند مدال‌های قهرمانی خود را دریافت نکرده‌اند.

این در حالی است که سازمان لیگ اعلام کرده که کلیه مدال‌های قهرمانی را به باشگاه پرسپولیس اهدا کرده و مشخص نیست چرا هنوز هفت بازیکن پرسپولیس موفق نشده‌اند مدال‌های خود را دریافت کنند.


257 251

منبع: khabaronline-1768311



عکس خوانده نمی‌شود