hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > استاندار گلستان از شهردار گرگان بابت پشتیبانی از مجموعه روابط عمومی تقدیر کرد.

تقدیر استاندار گلستان از شهردار گرگان

استاندار گلستان از شهردار گرگان بابت پشتیبانی از مجموعه روابط عمومی تقدیر کرد.

 در بخشی از متن لوح تقدیر دکتر علی محمد زنگانه خطاب به سید محمدرضا سیدالنگی آمده است:

تلاش های شبانه روزی و بی وقفه روابط عمومی منجر به آگاهی روزافزون مردم نسبت به خدمات ارزشمند دولت انقلابی و جهادی در استان گلستان گردیده و بی تردید مجاهدت های صورت گرفته در عرصه اطلاع رسانی منجر به پیشرفت و توسعه نگارستان ایران خواهد شد.

اینجانب فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به شما تبریک عرض می نمایم و ضمن تقدیر از حمایت ها و پشتیبانی های جنابعالی از مجموعه روابط عمومی، توفیق و سربلندی روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم و بر این باورم که اقدامات ارزشمندتان می تواند زمینه ارتقاء استان گلستان، سرزمین اتحاد و برادری را فراهم آورد.

علی محمد زنگانه – استاندار گلستان


 رتبه برتر «روابط عمومی شهرداری گرگان»

سرکار خانم «سکینه مسگر» مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان در همایش روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان با حضور دکتر زنگانه استاندار و مقامات استانی، رتبه برتر در «جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های استان» را کسب نمود.

این موفقیت را به ایشان و همکارانمان در اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان تبریک می گوییم.

در ارزیابی عملکرد یکساله روابط عمومی های استان؛ روابط عمومی «شهرداری گرگان» رتبه برتر را کسب کرد

خانم «سکینه مسگر» مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان در همایش روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان رتبه برتر در «جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های استان» را کسب نمود.

دکتر زنگانه استاندار گلستان به همین مناسبت لوح تقدیر به خانم مسگر اعطا کرد.

روابط عمومی ها در پیشانی انعکاس اقدامات و فعالیت های دستگاه ها هستند و در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نقشی بسزا و ارزشمند دارند.

یقیناً استان گلستان، سرزمین برادری و نگارستان ایران با تلاش فعالان عرصه روابط عمومی می تواند انعکاس شایسته از خدمات و زحمات دلسوزانه دولت انقلابی و جهادی داشته باشد.

اینجانب ضمن تبریک 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی از حضور و انتخاب سرکار عالی به عنوان «روابط عمومی برتر» در جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های استان در سال 1401 تقدیر می نمایم و توفیق و سربلندی روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
علی محمد زنگانه – استاندار گلستان




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد