hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > مدیران از جایگاه خطیر روابط عمومی‌ها حمایت کنند

استاندار گلستان:

مدیران از جایگاه خطیر روابط عمومی‌ها حمایت کنند

استاندار گلستان با بیان اینکه اقدامات و برنامه‌های روابط‌ عمومی‌ها مصداق بارز جهاد تبیین مورد نظر و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: مدیران باید از جایگاه خطیر روابط عمومی‌ها حمایت کنند.

علی‌محمد زنگانه در همایش روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان گلستان اظهار کرد: باید با همدلی، اتحاد و انسجام چشم‌انداز توسعه استان را در ذهن، فکر، روح و روان آحاد مردم، مدیران، کارشناسان و سایر نیروهای دستگاه‌های مختلف را با هم محقق کنیم.


وی بیان کرد: جامعه‌ای که هدف نداشته باشد و با وحدت حرکت نکند، پیشرفت و توسعه نخواهد داشت و کارها بیشتر شعاری جلوه داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها ضمن گسترش اسناد بخشی مرتبط با دستگاه خود در انعکاس اسناد توسعه‌ای دیگر بخش‌های استان تلاش کنند.

استاندار گلستان گفت: با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع می‌توان همراهی افکار عمومی را برای اجرای درست سیاست‌های توسعه‌ای استان همراه کرد.

زنگانه افزود: اقدامات روابط عمومی‌ها باید بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، رشد و پیشرفت داشته باشد.


وی ادامه داد: آموزش مولفه‌ای است که روابط عمومی‌ها باید به جهت توانمندسازی خود، آن را سرلوحه کار خود قرار دهند و آموزش کارگاهی بهترین روش انجام این مهم است.

وی تصریح کرد: در انتشار اخبار به منظور نشاط اجتماعی و امیدآفرینی، نباید سرعت، دقت و صحت را فدای یکدیگر کرد.

استاندار گلستان گفت: مدیران موظف هستند که ابزار و تجهیزات لازم، مدرن و بروز را برای واحدها و بخش‌های روابط عمومی فراهم کنند و باور داشته باشند که این کار هزینه نیست، بلکه باعث افزایش سرمایه در همه بخش‌ها به ویژه سرمایه اجتماعی می‌شود.

زنگانه اضافه کرد: مدیران باید از جایگاه خطیر روابط عمومی‌ها حمایت کنند.

وی ضعف در انتشار و بازنشر اخبار و اطلاعات را یک آسیب جدی در استان دانست.

در این همایش از مدیران دستگاه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرودگاه‌ گلستان به همراه مدیران و مسوولان روابط عمومی‌ آنها به عنوان برگزیدگان جشنواره روابط عمومی‌های گلستان که حائز رتبه برتر شدند، تقدیر شد.

همچنین رییس سازمان مهندسی ساختمان و اداره کل امور مالیاتی استان به همراه مسوولان روابط عمومی آنها به عنوان شایسته تقدیر قدردانی شد.


همچنین شهرداران و مسوولان روابط عمومی‌های آنها از شهرستان‌های گرگان، گالیکش و گنبدکاووس، فرمانداران شهرستان‌های گالیکش، آزادشهر و کلاله به همراه روابط عمومی‌های مربوطه و مدیرکل صدا و سیما مرکز گلستان تجلیل شدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد