hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > مقامات آمریکایی درباره حمله موشکی ایران چه گفتند؟

مقامات آمریکایی درباره حمله موشکی ایران چه گفتند؟

مقامات آمریکایی یک به یک انتقاد خود را از ماجراجویی‌های دولت آمریکا ابراز داشتند و بیان کردند که آمریکا تاب و توان جنگ دیگری را ندارد.
پس از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق وضعیت داخلی آمریکا بسیار آشفته شده است.
«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در توئیتی سعی کرد اوضاع این کشور را خوب جلوه دهد که بلافاصله «وندی شرمن» از مقامات مذاکره کنندگان هسته‌ای دولت پیشین این کشور پاسخ وی را داد و اعلام کرد که ترامپ باید دست از تکبر بردارد.
مقامات دیگر آمریکایی نیز یک به یک انتقاد خود را از ماجراجویی‌های دولت آمریکا ابراز داشتند و بیان کردند که آمریکا تاب و توان جنگ دیگری را ندارد.
▪️نانسی پلوسی، رئیس‌مجلس نمایندگان و سومین مقام قدرت‌مند آمریکا، توییت کرده: «باید از امنیت نیرو‌ها‌ی مان مطمئن شویم؛ از جمله با پایان‌دادن به تحریک کردن‌های بی‌مورد از سوی دولت آمریکا و درخواست از ایران برای پایان‌دادن به خشونت. آمریکا و جهان تاب جنگ را ندارند.»
▪️لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه و از نزدیکان دونالد ترامپ، گفته برای سلامت نیروهای‌مان دعا می‌کنم و از دولت آمریکا خواسته به این حمله پاسخی ندهد و تنش را کم کند.
▪️رند پال، سناتور جمهوری‌خواه، توییت کرده: «من مدت‌ها پیش گفته بودم نیرو‌های آمریکایی باید به کشور برگردند.
▫️ما باید قبل از این که این کار به جنگ بی‌پایان دیگری در خاورمیانه منجر شود، تنش را پایان دهیم.»
▪️الیزابت وارن، سناتور ارشد و از نامزد‌های اصلی حزب دمکرات برای ریاست‌جمهوری گفته «برای سلامت سربازان و نیرو‌های آمریکایی دعا می‌کنم... مردم آمریکا خواهان جنگ با ایران نیستند.»
▪️وندی شرمن، معاون وزیر امور خارجی در دوران اوباما و عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای از ترامپ پرسیده «همه چیز خوب است؟ جدی؟ اوضاع جدى است، وقت تکبر نیست.»
▪️اندرو یانگ، نامزد انتخاباتی حزب دمکرات و از سرمایه‌دار‌های شناخته‌شده این کشور، گفته: «بالابردن تنش با ایران، ضرورت بیرون‌انداختن ترامپ از کاخ‌سفید را دوچندان کرده است»
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد