درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 215109 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 19:40

ممنوعیت صادرات پیاز و سیب زمینی لغو شد

ممنوعیت صادرات سیب زمینی و پیاز لغو شد. بنابراین تا اطلاع ثانوی صادرکنندگان می‌توانند دست به صادرات این اقلام بزنند.
ممنوعیت صادرات پیاز و سیب زمینی لغو شد


۲۴ اردیبهشت ماه بود که سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان بنا به درخواست وزارت جهاد کشاورزی در بخشنامه‌ای اعلام کرد، صادرات پیاز و سیب‌زمینی فقط تا پایان ماه جاری مجاز است و از ابتدای خردادماه صادرات آنها ممنوع است.

ممنوعیت صادرات پیاز و سیب زمینی لغو شد


ممنوعیتی که ۴ روز هم دوام نداشت. روز گذشته ۲۷ اردیبهشت ماه، سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، ممنوعیت اعلام شده برای صادرات پیاز و سیب زمینی را لغو کرد.

بر این اساس صادرات این دو محصول از استان هرمزگان مجاز است و ممنوعیت در نظر گرفته شده اعمال نخواهد شد.



۳۵۲۲۰

منبع: khabaronline-1767563



عکس خوانده نمی‌شود