درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 215069 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 15:45

خشم مدیرعامل نساجی؛ مقابل پرسپولیس بازی نمی‌کنیم!

فارس نوشت: مدیرعامل نساجی نسبت به حضور هواداران پرسپولیس انتقاد کرد.
خشم مدیرعامل نساجی؛ مقابل پرسپولیس بازی نمی‌کنیم!


پر شدن اختصاص بیش از ظرفیت اعلام شده سکوهای ورزشگاه وطنی سبب شد ایزد سیف‌الله پور،مدیرعامل نساجی در واکنش به این اتفاق تهدید به بازی نکردن مقابل سرخ پوشان کند.

سیف الله پور مدعی بود تنها ۱۰ درصد طرفیت ورزشگاه باید در اختیار هواداران پرسپولیس قرار بگیرد اما از ساعت ۱۳:۵۰ سکوهای پشت نیمکت ۲ تیم نیز به طرفداران پرسپولیس لختصاص پیدا کرده و هواداران نساجی بیرون مانده‌اند. به همین دلیل تا زمانی که مشخص نشود هواداران اضافی پرسپولیس چگونه به ورزشگاه آمده اند به تیمش اجازه ورود به زمین نمی‌دهد.

مدیرعامل نساجی پس از لحظاتی با رفتن سمت محمد محمدی، معاون پرسپولیس به او گفت: مانند برادرش می‌ماند اما حق هواداران این تیم نیست در این جایگاه بیش از حد مجاز مستقر شوند.


258 258

منبع: khabaronline-1767527



عکس خوانده نمی‌شود