درباره ما نسخه آزمایشی | شنبه، 6 تیر 1405

کد: 215047 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 13:20

شارژ پرسپولیسی‌ها در آستانه مهمترین بازی لیگ

در آستانه بازی با نساجی، بخشی از مطالبات بازیکنان پرسپولیس به حساب آنها واریز شد.
شارژ پرسپولیسی‌ها در آستانه مهمترین بازی لیگ


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، با پیگیری و رایزنی‌های هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و در آستانه بازی با نساجی در هفته پایانی لیگ برتر مبلغ 10 درصد از قرارداد بازیکنان این تیم به حساب آنها واریز شد.

همچنین پاداش برد مقابل گل گهر سیرجان به حساب سرخ‌پوشان واریز شد تا آنها با روحیه بالایی آماده بازی در هفته آخر لیگ برتر شوند.

قرار است باقی‌مانده مطالبات بازیکنان تا قبل از بازی جام حذفی به حساب سرخپوشان واریز شود.

258258

منبع: khabaronline-1767459



عکس خوانده نمی‌شود