درباره ما نسخه آزمایشی | شنبه، 6 تیر 1405

کد: 214991 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 09:55

خطر بزرگ بیخ گوش استقلال گذشت

باشگاه استقلال در یک پرونده حقوقی پیروز شد.
خطر بزرگ بیخ گوش استقلال گذشت


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، شرکت های وب که در زمان مدیریت احمد مددی با باشگاه استقلال قرارداد بسته بود به دلیل فسخ یک طرفه این قرارداد در زمان مدیریت مصطفی آجورلو از آبی‌ها شکایت کرده بود.

به این ترتیب به نظر می‌رسید که پرونده‌ای سنگین به زودی برای استقلال دردسر ساز خواهد شد اما با برگزاری جلسه دادگاه تجدید نظر پرونده، رای به سود این باشگاه صادر و ابلاغ شد.

با پیگیری‌های واحد حقوقی باشگاه استقلال و همچنین اقداماتی که پیش از این انجام شده بود، دفاعیات استقلال چاره ساز شد تا خطر این زیان مالی که گفته می‌شود حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بوده، از سر آبی‌ها رفع و فسخ قرارداد تایید شود.

258258

منبع: khabaronline-1767369



عکس خوانده نمی‌شود