hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > تسريع در تصويب و راه اندازي ناحيه صنعتي شهرستان جويم

عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس خبر داد:

تسريع در تصويب و راه اندازي ناحيه صنعتي شهرستان جويم

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از برنامه این شرکت برای تسریع در راه اندازی ناحیه صنعتی در شهرستان جویم خبر داد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از برنامه این شرکت برای راه اندازی ناحیه صنعتی در شهرستان جویم خبر داد.
سید مصطفی هاشمی در جلسه با فرماندار شهرستان جویم به منظور بررسی روند ایجاد ناحیه صنعتی، گفت: هم اكنون امور مربوط به مان يابي واستعلامات ايجاد اين ناحيه صنعتي در مرحله پاياني قراردارد و اميدواريم بتوانيم در كوتاه ترين زمان نسبت به تحويل زمين و  تصويب اين ناحيه اقدام كنيم.
وي افزود: اين ناحيه صنعتي در زميني به مساحت 40هكتار در نزديكي محور مواصلاتي جهرم -لارستان -بندرعباس ايجاد خواهد شد .
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس تصريح كرد: راه اندازی شهرک ها ونواحی صنعتی در همه شهرستان های استان باهدف برقراری عدالت صنعتی و فراهم کردن بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذار، توسعه صنعتی و اشتغال پایدار از رویکرد های مهم این شرکت در ایجاد شهرک های صنعتی جدید است.
وي گفت: باتوجه به اینکه شهرستان جویم از شهرستان های نوپای استان است، تمام تلاش خود را برای تسريع در راه اندازی ناحیه صنعتی انجام خواهیم داد.
هاشمی با اشاره به اینکه برای ایجاد ناحیه صنعتی نیاز به در نظر گرفتن عواملی نظیر امکان سهولت درتامین زیرساخت های مورد نیاز نظیر آب برق وگاز، رعایت فاصله و حریم قانونی از مراکز جمعیتی به لحاظ حفظ ضوابط زیست محیطی و هموار بودن اراضی مورد توجه است، گفت: در راه اندازی یک شهرک یا ناحیه صنعتی باید همه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان  پای کار بیایند تا پس از اخذ استعلام ها و مراحل تصویب، عملیات اجرایي توسعه زیرساخت ها ي آن  نيز انجام شود.
هاشمی افزود: باتوجه به قرارگیری شهرستان جویم در محور ترانزیتی جنوب نیز ظرفیت های موجود در شهرستان، بتوانیم شاهد تسریع در راه اندازی این ناحیه صنعتی باشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد