hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > برای موفقیت با کسی تعارف ندارم

برای موفقیت با کسی تعارف ندارم

تمرینات تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی و حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر نوزدهم، از دیروز (سه‌شنبه) با هدایت فرهاد مجیدی در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز و مراسم معارفه جانشین استراماچونی برگزار شد.
اصغر حاجیلو، علیرضا اکبرپور، مهدی امیرآبادی، پرویز مظلومی، نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا برای حمایت از مجیدی در تمرین آبی‌پوشان حضور یافتند. در ابتدا وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، علی کریمی و روزبه چشمی به دلیل پرداخت نشدن مطالبات‌شان در تمرین حضور نیافتند. در ادامه با تماس مسئولان تیم، بازیکنان غایب در تمرین حاضر شدند و تنها وریا غفوری در تمرین شرکت نکرد. در محل تمرین استقلال تابلویی نصب شده بود که بازیکنان و کادر فنی دلنوشته‌هایی را خطاب به سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی روی آن به یادگار نوشته و در نهایت تمرین با یک دقیقه سکوت آغاز شد و بازیکنان پس از گرم کردن به دویدن و کارهای سرعتی پرداختند و فوتبال درون تیمی، آخرین بخش تمرین استقلالی‌ها بود.اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال درخصوص غیبت برخی از بازیکنان گفت: «روز یکشنبه به بازیکنان پرداختی داشتیم اما تعدادی از آنها با باشگاه اختلاف حساب داشتند که قطعاً این اختلاف پرداخت خواهد شد. ان‌شاء‌الله تا 24 یا 48 ساعت آینده خبرهای نقل‌ و انتقالاتی ما اطلاع‌رسانی می‌شود. من تا این لحظه سرپرست باشگاه هستم، چون مدیرعامل مجموعه دیگری هستم، براساس قانون نمی‌توانم اینجا مدیرعامل شوم.» بهرام امیری، مشاور سرپرست باشگاه استقلال هم در حاشیه تمرین این تیم درخصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات اظهار داشت: «با 5 بازیکن خارجی در حال مذاکره هستیم که در نهایت از بین آنها 2 گزینه را انتخاب خواهیم کرد. یکی از گزینه‌های ما آیاندا پاتوسی است که با این بازیکن هم در حال مذاکره هستیم.»گفتنی است مجیدی که اولین روز سرمربیگری‌اش در لیگ نوزدهم را با استقلال تجربه ‌کرد، در جمع بازیکنان به آنها گفت که با هیأت مدیره باشگاه برای حل مشکلات مالی صحبت کرده و بشدت دنبال مطالبات بازیکنان است. او در ادامه با برخی از بازیکنان که در رختکن به مسئولان استقلال اعتراض کردند، برخورد کرد و از آنها خواست به فکر تمرین باشند. مجیدی تأکید کرد که برای موفقیت استقلال با هیچ‌کس تعارف ندارد.
عصر دیروز خبری تأیید نشده منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه استقلال با ارسلان مطهری، مهاجم ذوب‌آهن و آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی بنی‌یاس امارات، توافق اولیه داشته و به‌زودی معرفی می شوند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد