hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > برگزاری آزمون تستی ورود به حرفه مهندسان در گرگان و گنبدکاووس

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان

برگزاری آزمون تستی ورود به حرفه مهندسان در گرگان و گنبدکاووس

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی کاردان های فنی ساختمان و معماران تجربی در روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

مهدی ملک گفت: آزمون تستی ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در دو شهر گرگان و گنبد کاووس استان گلستان برگزار خواهد شد.


او افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته‌های  عمران، تاسیسات مکانیکی و برقی، معماری، شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک و معماری تجربی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در این دوره از آزمون‌ها دو هزار و ۳۵۷ نفر در شهر گرگان و هزار و ۴۲۷ شرکت کننده از شهر گنبد کاووس ثبت نام کردند.

ملک افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان سه هزار و ۱۵ نفر مرد و ۷۶۹ نفر زن می‌باشد.

او گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسی در دو نوبت عصر و صبح روز‌های ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه و در محل دانشکده فنی مائده گرگان، دانشکده فنی شهید چمران گرگان، دبیرستان امام علی (ع) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد کاووس برگزار خواهد شد.

ملک گفت: هدف از برگزاری این آزمون ورود به حرفه مهندسی صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه سه در صلاحیت‌های طراحی، نظارت و اجرا در رشته‌های مهندسی ساختمان است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد