hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > برخورد قاطع با عاملان رهاسازی پسماندهای کارگاهی و تجاری در چابهار

برخورد قاطع با عاملان رهاسازی پسماندهای کارگاهی و تجاری در چابهار

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد چابهار از برنامه ریزی منسجم برای پاکسازی سیما و منظر شهری و برخورد قاطع با عاملان رهاسازی پسماندهای کارگاهی و تجاری در این منطقه آزاد خبر داد.

 به گزارش رویداد ایران عبدالرزاق تخش  اظهار داشت: توجه به سیما و منظر شهری و ارتقا زیبایی که حس آرامش و امنیت خاطر به شهروندان و گردشگران می دهد، از برنامه های مدون و منسجم این مدیریت در سال جاری است.

وی با اشاره به لزوم همکاری فعالان اقتصادی و شهروندان در حفظ پاکیزگی شهر برای داشتن امنیت روانی و دید بصری مطلوب افزود: متاسفانه برخی از کارگاه های صنعتی و بازرگانان، پسماندهای کارگاهی و تجاری خود را در معابر شهری رها می کنند که این اقدام، ضمن آسیب به سلامت شهروندان باعث جلوه سیمای نامطلوبی از شهر می شود.

به گفته تخش، سازمان منطقه آزاد چابهار متعهد به انجام پروژه های زیباسازی در کنار برنامه های مستمر نظافت شهری است ولی لازمه داشتن شهری پاکیزه، همکاری و تعامل همه بخش ها و شهروندان می باشد.

سرپرست مدیریت امورشهری و روستایی سازمان منطقه آزاد چابهار خواستار همکاری بیشتر فعالان اقتصادی در این زمینه شد و تاکید کرد: در صورت مشاهده و استمرار در رهاسازی ضایعات و پسماندهای کارگاهی و تجاری، با خاطیان برخورد قانونی شده و موضوع از طریق مقامات قضایی پیگیری می‌شود

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد