hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > فعالیت بیش از ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین برای ساخت بزرگراه در محورهای شمال سیستان و بلوچستان

فعالیت بیش از ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین برای ساخت بزرگراه در محورهای شمال سیستان و بلوچستان

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان از فعالیت بیش از ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین برای ساخت بزرگراه در محورهای تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

 به گزارش رویداد ایران عطاء اله اکبری در بازدید از ساخت بزرگراه در محورهای زاهدان -زابل و زاهدان- بیرجند اظهار کرد: این اداره کل به تعهدی که به مردم داده است پایبند بوده و با تمام توان تلاش سعی دارد عقب ماندگی تاریخی استان را در حوزه داشتن بزرگراه جبران نماید.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین خواسته های مردم استان سیستان و بلوچستان توسعه بزرگراه بوده چرا که راه لازمه توسعه این منطقه است، ادامه داد: از ابتدای سالجاری با وجود ماه مبارک رمضان تمامی ۱۱ کارگاه راه سازی استان فعال شد.

وی ادامه داد: همچنین این اداره کل در ۲۰ روز اخیر با ظرفیت مناسب یعنی بیش از ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات روی تعهد خود تمرکز کرده است  بطوری که امید می رود در سالجاری و سال آینده ۲ شهر نصرت آباد و زابل به صورت دوبانده به زاهدان متصل شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: همچنین پل شیله نیز در اولویت بهره برداری این اداره کل قرار دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد