hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > ساخت بازارچه خرده‌فروشی پیشین در راستای اجرای مصوبه ریاست جمهوری

ساخت بازارچه خرده‌فروشی پیشین در راستای اجرای مصوبه ریاست جمهوری

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با سفر رئیس جمهور به این استان ساخت بازارچه خرده‌فروشی پیشین که جزو مصوبات این سفر بود در راستای اجرای یکی از سیاست‌های مهم دولت و افزایش تبادلات با کشور همسایه در دستورکار قرار گرفت.

 به گزارش رویداد ایران مجتبی شجاعی اظهار کرد: با سفر رئیس جمهور به این استان ساخت بازارچه خرده‌فروشی پیشین که جزو مصوبات این سفر بود در راستای اجرای یکی از سیاست‌های مهم دولت و افزایش تبادلات با کشور همسایه در دستورکار قرار گرفت.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان افزود:  بازارچه خرده فروشی پیشین که علاوه‌بر بازارچه پیشین است می‌تواند تحول مهمی را در شهر پیشین و هم شهرستان راسک داشته باشد و به نحو مطلوب معیشت مرزنشینان را تامین کند.

وی ادامه داد: ۶ هزار خانوار شهرستان راسک از تخفیفات و مزایای بازارچه خرده پیشین بهره‌مند خواهند شد که این مساله نقش مهمی در بهبود وضعیت اقتصادی مردم این منطقه خواهد داشت.

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: عملیات ساختمانی این بازارچه‌ها که از سال ۱۴۰۱ آغاز شده با پیش‌بینی فضاهای بهداشتی، رفاهی و خدماتی که هر کدام که در زمینی به مساحت یک هکتار و در نزدیکی مرز ایران با کشور پاکستان جا نمایی شده به اتمام رسیده است.

منصور بیجار با تأکید به مدیران دستگاه‌های اجرایی بر اتمام هر چه سریعتر اجرای پارکینگ‌ها، فضای سبز محوطه و عملیات آسفالت فضای ورودی بازارچه و پایانه ریمدان افزود: برای داشتن راه دسترسی مناسب هر چه سریعتر بهسازی محور آنتنی ریمدان که به طول ۲۶ کیلومتر است توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان پیگیری و به اتمام برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ساخت بازارچه خرده‌فروشی در راستای اجرای یکی از سیاست‌های مهم دولت یعنی افزایش تبادلات با کشور همسایه در دستور کار قرار گرفته است که در حال حاضر بازارچه پیشین ۳۴ غرفه و بازارچه ریمدان ۳۴ غرفه دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد