درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 214363 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 10:52

واکنش تند یک فعال توییتری اقتصادی به اظهارات مسوولان دولت رئیسی درباره صندوق توسعه ملی/ یک برهوت برای آیندگان بر جای مانده است

یک کارشناس اقتصادی گفت: دارایی صندوق توسعه ملی ایران می‌گویند ۱۰ میلیارد دلار است. این یعنی نه تنها این نسل را از دست داده‌ایم که برای آیندگان هم یک برهوت بر جای می‌گذارند.
واکنش تند یک فعال توییتری اقتصادی به اظهارات مسوولان دولت رئیسی درباره صندوق توسعه ملی/ یک برهوت برای آیندگان بر جای مانده است


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، سیامک قاسمی در یادداشتی در فضای مجازی نوشت: دارایی صندوق توسعه ملی نروژ بیش از ۱۴۰۰ میلیارد دلار و دارایی صندوق توسعه ملی امارات بیش از ۱۰۰۰ هزار میلیارد دلار است. دارایی صندوق توسعه ملی ایران می‌گویند ۱۰ میلیارد دلار است که تقریبا مطمئن هستم آن هم موجود نیست.

وی عنوان کرد: این یعنی نه تنها این نسل را از دست داده‌ایم که برای آیندگان هم یک برهوت بر جای می‌گذارند. وقتی نه به توسعه باور داشتی باشی و نه ایران در اولویتت باشد، باید هم برهوت برجای بماند.

۲۲۳۲۲۵

منبع: khabaronline-1766291



عکس خوانده نمی‌شود