hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > برگزاری جلسه معارفه مجیدی با حضور پیشکسوتان در غیاب چهره‌های سرشناس

برگزاری جلسه معارفه مجیدی با حضور پیشکسوتان در غیاب چهره‌های سرشناس

جلسه معارفه فرهاد مجیدی و دستیارانش با حضور اسماعیل خلیل‌زاده در محل تیم فوتبال استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.
تمرین تیم فوتبال استقلال برای نیم فصل دوم لیگ نوزدهم، از امروز (سه‌شنبه) با هدایت فرهاد مجیدی در مجموعه ورزشی انقلاب و پشت درهای بسته آغاز می‌شود اما پیش از تمرین مراسم معارفه سرمربی و مربیان جدید تیم برگزار شد.
* پیش از آغاز تمرین، اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال به همراه بهرام امیری و امیر سلطانی مشاوران باشگاه و هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه در محل تمرین حضور یافتند تا مراسم معارفه کادر فنی جدید آبی‌پوشان را برگزار کنند.
* اصغر حاجیلو مدیر آکادمی استقلال به همراه علیرضا اکبرپور و مهدی امیرآبادی برای حمایت از مجیدی در تمرین آبی‌پوشان حضور یافتند. پرویز مظلومی، نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا دیگر نفراتی بودند که حضور داشتند و مورد استقبال خلیل‌زاده سرپرست باشگاه قرار گرفتند.
* وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، علی کریمی و روزبه چشمی غایبان تمرین بودند. این نفرات در حالی در تمرین شرکت نکردند که در روزهای گذشته صحبت‌هایی مطرح شده بود که آنها به دلیل عدم دریافت مطالبات‌شان قصد شرکت در تمرین ندارند.
به گزارش تسنیم، مجید نامجومطلق، بهزاد غلامپور، صالح‌ مصطفوی دستیاران مجیدی هستند و قرار شده که یک دستیار اسپانیایی نیز اضافه شود.

تیم فوتبال استقلال ,

تیم فوتبال استقلال ,
تیم فوتبال استقلال ,

تیم فوتبال استقلال ,

تیم فوتبال استقلال ,
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد