hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > همدلی و وحدت نیروهای مستقر در منطقه عامل برقراری امنیت پایدار است

همدلی و وحدت نیروهای مستقر در منطقه عامل برقراری امنیت پایدار است

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: همدلی و وحدت نیروهای مستقر در منطقه عامل برقراری امنیت پایدار بوده و خدمت به مردم در هر لباسی عبادت است.

به گزارش رویداد ایران استاندار سیستان و بلوچستان امروز با فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان دیدار کرد.

در این دیدار در خصوص برخی از مشکلات و معضلات مرزی و طرح های عمرانی در دست ساخت در نوار مرزی استان در محل سالن مانیتورینگ ستاد مرزبانی استان بحث و بررسی شد.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: امنیت را زمینه ساز توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دانست و با توجه به اینکه از راهبردهای مرزبانی ارتقاء تعامل درون و برون سازمانی می باشد، عنوان داشت: همدلی و وحدت نیروهای مستقر در منطقه عامل برقراری امنیت پایدار بوده و خدمت به مردم  در هر لباسی عبادت است.

سردار رضا شجاعی افزود: ما باید برای ایجاد امنیت بصورت واحد پای کار هستیم و همکاری و تعامل ضریب امنیت را در طول نوار مرز ارتقاء خواهد داد و مبنای کار باید حضور مقتدرانه مرزداران در راستای انسداد مرز و پوشش خلأهای مرزی به جهت جلوگیری از سوء استفاده و تردد عوامل معاند نظام باشد.

وی در ادامه محصول اصلی عملکرد نیروهای مسلح را امنیت عنوان کرد و گفت: این امنیت در سایه اشراف اطلاعاتی و آمادگی رزم بدست می آید یعنی اینکه یگانهای نیروهای مسلح از هر لحاظ اعم از عِده و عُده، لجستیک، پشتیبانی، مهندسی و... آمادگی هر نوع دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

در این دیدار محمد کرمی استاندار سیستان وبلوچستان نیز اظهار کرد: توجه به شرایط سخت خدمتی مرزبانان در مرزهای کشور و دوری از خانواده، با تکیه بر روحیه جهادگونه همسران و فرزندان خود این مسئولیت خطیر را به نحو احسن انجام می‌دهند که این امر از اجر معنوی بسیار بالایی در نزد خداوند برخوردار است.

محمد کرمی افزود: مرزبانان برای تأمین امنیت در مرزها از جان و خون خود می گذرد تا مردم در رفاه و امنیت کامل کنار خانواده زندگی کنند و ما این امنیت را مرهون خون شهدا، و مجاهدتهای جانبازان و ایثارگران هستیم.

وی مرزبانان را سربازان ولایت، خادمان امنیت و خدمتگذار ملت و مرزنشینان دانست.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد