hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > برگزاری همایش «مهدویت و انتظار در اندیشه آیت الله صافی گلپایگانی(ره)» در قم

با پیام تصویری آیت الله نوری همدانی

برگزاری همایش «مهدویت و انتظار در اندیشه آیت الله صافی گلپایگانی(ره)» در قم

همایش بین‌المللی «مهدویت و انتظار در اندیشه آیت الله صافی گلپایگانی(ره)» با پیام تصویری آیت‌الله نوری همدانی و سخنرانی آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

به گزارش رویداد ایران از قم، حجت‌الاسلام‌ حسین‌ الهی‌نژاددرنشست خبری همایش بین المللی «مهدویت‌ و انتظار در اندیشه آیت‌الله صافی گلپایگانی(ره) که در دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد:

 هدف اصلی این همایش، گفتمان سازی اندیشه مهدویت و همچنین نهادینه سازی اندیشه مهدوی آیت الله صافی گلپایگانی(ره) در جامعه است.

وی شمار مقالات ارسالی به این همایش را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: 112 مقاله علمی در این همایش ارائه شده‌است که برخی مقالات سفارشی و برخی در قالب فراخوان به دبیرخانه همایش رسیده است که همگی سطح علمی بسیار بالایی دارند.

دبیر این همایش با اشاره به اینکه پیام یکی از آیات عظام زینت بخش آغاز این مراسم خواهد بود،گفت: این همایش با پیام تصویری آیت‌الله حسین نوری‌همدانی به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با همکاری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، دفتر تنظیم و نشر آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی(ره) و موسسه دارالزهرا(س) روز پنجشنبه 21 اردیبهشت‌ماه از ساعت 8:30 صبح در سالن همایش های مدرسه علمیه دارالشفا قم برگزار می‌شود.

در بخش دیگری از این نشست؛ حجت‌الاسلام سیدابوالحسن‌معنوی مدیر مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا(س) بیان کرد: آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه حجت الاسلام احمدواعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن صافی‌گلپایگانی از سخنرانان همایش بین المللی «مهدویت و انتظار در اندیشه آیت الله صافی گلپایگانی(ره)» خواهند بود و در پایان افتتاحیه از آثار این همایش رونمایی خواهد شد.

وی افزود: کمیسیون‌های این همایش نیز عصر همان روز از ساعت 14 در مرکز همایش های غدیر قم واقع در چهار راه شهدا، ابتدای خیابان معلم برگزار خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد