درباره ما نسخه آزمایشی | دوشنبه، 1 تیر 1405

کد: 213512 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 08:54

خاش شاهراه اصلی توسعه محور شرق کشور

فرماندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این شهرستان شاهراه اصلی توسعه محور شرق کشور است بر ضرورت اجرای عملیات جاده دو بانده زاهدان_خاش موجب توسعه زیربنای جاده ای استان، کاهش تصادفات جاده ای و افزایش رضایتمندی مردم است تاکید کرد.
خاش شاهراه اصلی توسعه محور شرق کشور


 به گزارش رویداد ایران صاحب گل صالحی  در خصوص جزئیات دیدار با سردار عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و تقدیر از حضور ایشان به منظور بررسی پیشرفت پروژه های در دست اقدام و چالش ها و نواقص موجود بیان کرد: محور مواصلاتی زاهدان_خاش یکی از پرترددترین و پرحادثه ترین راه های مواصلاتی است که با تردد صدها دستگاه وسایط نقلیه سبک و سنگین در جاده تک بانده شهرستان شاهد تصادفات ناگوار و استهلاک خودروهای عبوری در آن هستیم به گونه ای که در تصادفات جاده ای تعطیلات نوروز امسال ۲۵ نفر جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: جدای از صدمات روحی و روانی و عزادار شدن صدها خانواده، هزینه‌ی دیه متوفیان، مجروحین و نقص عضو شدگان این حوادث رقم قابل توجهی را به مردم و دولت تحمیل می کند.

وی افزود: با توجه تردد بالای مسیر زاهدان_خاش به دلیل اینکه خاش شاهراه اصلی ورود به شهرهای جنوبی استان است شاهد آمار بالای تصادفات جاده ای در این محور هستیم و احداث باند دوم این جاده نقش بسیار مهمی در ایمنی و کاهش تصادفات دارد.

صالحی با مثبت ارزیابی کردن حضور سردار در شهرستان و بازدید از پروژه های بزرگ به ویژه راه آهن عنوان کرد: بی شک با توجه به نگاه مسئولانه و دلسوزانه سردار، اهمیت ایشان در امر رضایتمندی مردم به موازات انجام فعالیتهای محرومیت زدایی در منطقه، ان شاء الله شاهد تسریع و تکمیل قطعه ۵ جاده دو بانده و تحقق این آرزوی بزرگ مردم باشیم.

وی اظهار کرد: کمبود اعتبار و منابع مالی پروژه باعث طولانی شدن روند اجرا و تأخیر در آن شده که مقرر شد در کمترین زمان رفع شود.

فرماندار شهرستان خاش با سردار عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا دیدار کرد و به اتفاق هم از ابرپروژه های شهرستان خاش (ایستگاه و خط راه آهن، قطعه ۵ جاده دو بانده خاش_زاهدان و...) و تبیین مهمترین مطالبات مردم در حوزه راه و تکمیل جاده دو بانده خاش_زاهدان بازدید کردند.



عکس خوانده نمی‌شود