hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > نقش برجسته خانه‌های فرهنگ در توانمندسازی شهروندان

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان

نقش برجسته خانه‌های فرهنگ در توانمندسازی شهروندان

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نقش خانه‌های فرهنگ را در توانمندسازی شهروندان در محله‌های مختلف مهم و برجسته عنوان کرد و گفت: خانه‌های فرهنگ بازوان توانمند و قوی شهرداری و شورای اسلامی شهر هستند که بسیاری از دغدغه‌ها و چالش‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با به‌کارگیری ظرفیت آنها، قابل رفع خواهد بود.

دکتر ناصر گرزین در نخستین همایش ” سفیران دانایی محلات” ضمن گرامیداشت مقام معلم و اهمیت موضوع دانش و علم‌آموزی اظهارکرد: هر تغییر و تحولی در فرد و اجتماع از طریق آموزش اتفاق می‌افتد و خانه‌های فرهنگ نیز به صورت غیررسمی عهده‌دار رسالت خطیرِ آموزش در ابعاد مختلف هستند.

گرزین با اشاره به توجه و اهتمام شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: رویکرد شهرداری انجام اقدامات صرفاً عمرانی نیست بلکه در کنار این موضوعات، اقدامات فرهنگی و اجتماعی را هم در دستور کار خود قرار داده است.

وی بر حمایت‌های لازم از خانه‌های فرهنگ و مربیان و مدرسان آنها تاکید کرد و گفت: توجه به مسائل اقتصادی و همچنین تلاش برای ارتقای منزلت اجتماعی معلمان و مربیان از موضوعات جدی است که شهرداری، شورای اسلامی شهر و همچنین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان نسبت به آن اهتمام دارند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد