hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > پنج شنبه‌ها با " چهارباغ گپ"

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد

پنج شنبه‌ها با " چهارباغ گپ"

در راستای ایجاد پاتوق‌های گفت‌وگو محور پیرامون چالش‌های اجتماعی از نیمه دوم اردیبهشت ماه هر هفته پنج شنبه‌ها در گذر فرهنگی چهارباغ با حضور کارشناسان مشاوره برنامه‌ای با عنوان چهارباغ گپ اجرا می‌شود.

در راستای ایجاد پاتوق‌های گفت‌وگو محور پیرامون چالش‌های اجتماعی از نیمه دوم اردیبهشت ماه هر هفته پنج شنبه‌ها در گذر فرهنگی چهارباغ  با حضور کارشناسان مشاوره برنامه‌ای با عنوان چهارباغ گپ اجرا می‌شود.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: مشاورین در برنامه چهارباغ گپ در سه حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقا مهارت‌های زندگی و سالمندی موفق مشاوره‌های لازم را به شهروندان ارائه می‌کنند.

وی افزود: به غیر از مشاوره به شهروندان در زمینه مباحث عمومی، هر هفته یک موضوع از چالش‌های خانواده‌ها بصورت اختصاصی بررسی می‌شود و مشاوره‌های لازم به خانواده‌ها برای ارتقا مهارت‌های زندگی ارائه خواهد شد.

سعید امامی با بیان اینکه مشاوره‌ها تماما رایگان است، گفت: گذر فرهنگی چهارباغ در پایان هر هفته میزبان خانواده‌های بسیاری است که می‌توان از این فرصت در جهت ارتقا سطح آگاهی‌های اجتماعی استفاده نمود، بر این اساس در شش ماهه اول سال هر پنج شنبه از ساعت 16 تا اذان مغرب و عشا در این گذر آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره به خانواده‌ها و شهروندان هستیم.

وی گفت: مسئولیت غرفه‌های مشاوره بر عهده مرکز کاهش آسیب‌های اجتماعی، دبیرخانه شهر دوستدار سالمند و مرکز تخصصی خانواده با محوریت اداره امور اجتماعی می‌باشد که امیدوراریم گام مهمی در جهت ارتقا آگاهی‌های عمومی شهروندان در زمینه مسائل اجتماعی برداریم.

سعید امامی همچنین بیان داشت: در این غرفه‌ها ضمن مشاوره‌های علمی و تخصصی به شهروندان مجموعه‌های ارزشمند مکتوب آموزشی در حوزه‌های مختلف اجتماعی نیز به شهروندان ارائه می‌شود و از فضاهای هنری مانند پرفرمنس و غرفه‌های کودک نیز استفاده می‌شود.

وی افزود: خانواده‌ها ضمن استفاده از فضای مفرح و مناسب گذر فرهنگی چهارباغ می‌توانند مشکلات خانوادگی خود را با مشاورین مطرح نموده و از راهنمایی‌های آنان جهت بهبود کیفیت زندگی خود استفاده نمایند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد