hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ارائه خدمات مطلوب به طلاب و علما در گرو به روز رسانی اطلاعات در سامانه طاها و سخا می باشد

نماینده مرکز خدمات حوزه های علیمه گلستان در آیین تجلیل از مدرسین برتر علوم دینی اهل سنت استان:

ارائه خدمات مطلوب به طلاب و علما در گرو به روز رسانی اطلاعات در سامانه طاها و سخا می باشد

حجت الاسلام موسوی گفت: تلاش ها و اقدامات مرکز خدمات حوزه علمیه و مرکز اسلامی گلستان در راستای ارئه خدمات مطلوب به جامعه مخاطب است.

حجت الاسلام موسوی در نشست هم اندیشی و تجلیل از مدرسین برتر مدارس علوم دینی اهل سنت استان گلستان گفت: ارائه خدمات مطلوب و مناسب به طلاب و علمای اهل سنت و تشیع  در گرو به روز رسانی مدارک و اطلاعات در سامانه طاها و سخا می باشد.
وی در سخنانش با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) در خصوص جایگاه و منزلت عالم و روحانی گفت: امام على عليه السلام در حدیثی می فرمایند "با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود".
نماینده مرکز خدمات حوزه های علیمه گلستان با اشاره به اینکه، قالب برنامه های مرکز اسلامی گلستان و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان تفاوتی با اهل سنت و تشیع ندارد، بیان کرد: از سال 1401 به بعد همه خدمات دهی به علما و روحانیون با بررسی ارزش و جایگاه به صورت سیستمی و سامانه ای تعیین می شود و در این خصوص لازم است علما و روحانیون مرکز اسلامی و مرکز خدمات را خانه خود بدانند و اطلاعات دقیق خود را در سامانه طاها و سخا به روز و ثبت کنند تا از امتیازات موجود بهره مند باشند.

امتیاز: 3.5 (از 2 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد