درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 212136 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 19:31

وحید قلیچ: گل‌محمدی برای من پشیزی ارزش ندارد

وحید قلیچ در شرایطی در تمرین تیم استقلال حاضر شد که برای حضو در تمرین پرسپولیس ممنوع الورود است.
وحید قلیچ: گل‌محمدی برای من پشیزی ارزش ندارد


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، وحید قلیچ در گفتگو با خبرآنلاین در مورد این موضوع که برای حضور در تمرینات پرسپولیس ممنوع الورود است صحبت کرد.

او در این رابطه گفت: «یحیی گل محمدی برای من پشیزی ارزش ندارد. یحیی را از قدیم می‌شناسم و همیشه این اخلاق کثیف را داشته حالا هم دارد. او فقط خودش و اطرافیانش را می‌بیند. عقبه‌اش را نگاه نمی‌کند اما من کل عقبه‌اش را می‌دانم ولی بگذارید پیش خودم بماند. هر کس یکی را دوست دارد جرم نیست که. من یحیی را دوست ندارم. در پمپ بنزین من را دوره کردند که چرا این کار را کردم و به من گفتند آبروی آنها را برده ام، گفتم شما آب زیر هم ندارید چه برسد آبرو! برو آقا حوصله دارید! برای من ساپینتو و پرسپولیس فرقی ندارد من می‌خواهم فوتبال پاک باشد. همه تلاش من این است که هواداران استقلال و پرسپولیس عفت کلام نسبت به هم داشته باشند که اگر خانمی وارد ورزشگاه می‌شود بتواند راحت بشیند و بازی را ببیند. این مردم به منی که در دربی سه پنالتی گرفتم و ۹۸ کلین شیت از ۱۸۰ بازی دارم فحش می‌دهند، به فحاشی عادت کرده اند. من از فرهاد مجیدی معذرت خواهی کردم که دو سال تمام به او فحش دادم و یک کلام جواب من را نداد.»

برای مطالعه کامل این گفتگو اینجا کلیک کنید.

۲۵۱۲۵۴

منبع: khabaronline-1762237



عکس خوانده نمی‌شود