درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 212044 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 12:53

ثبت نام یک پرسپولیسی در انتخابات هیات فوتبال تهران

فارس نوشت: دروازه بان اسبق تیم ملی و پرسپولیس به عنوان نامزد ریاست هیات فوتبال استان تهران ثبت نام کرد.
ثبت نام یک پرسپولیسی در انتخابات هیات فوتبال تهران


ثبت نام از نامزدهای ریاست هیات فوتبال استان تهران آغاز شده و تا روز شنبه ساعت 15 ادامه خواهد داشت. تاکنون چهره هایی نظیر نیما نکیسا دروازه بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی و مهرداد سراجی مدیرعامل اسبق باشگاه سایپا که عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیز بود در این انتخابات ثبت نام کرده اند. سراجی با رای اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال از هیات رئیسه فدراسیون کنار گذاشته شد.

همچنین افرادی چون کیومرثی که در انتخابات گذشته هیات فوتبال ثبت نام کرده بودند بار دیگر به عنوان نامزد ثبت نام کرده اند. حبیب الله شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران از سمت خود استعفا کرده و اکنون احمدرضا براتی سرپرست هیات فوتبال استان تهران است.

۲۵۱۲۵۴

منبع: khabaronline-1762075



عکس خوانده نمی‌شود