hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > دستگیری سارق اماکن خصوصی در چابهار

دستگیری سارق اماکن خصوصی در چابهار

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سارق اماکن خصوصی در چابهار و کشف ۱۵ میلیاردی اموال مسروقه از مخفیگاه سارق خبر داد.

 به گزارش رویداد ایران سردار دوستعلی جلیلیان  اظهار داشت: با وقوع سرقت از اماکن خصوصی و کارگاهی در سطح شهرستان چابهار موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان پلیس با انجام تحقیقات و اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند سارق حرفه ای را شناسایی و در یک عملیات هماهنگ و منسجم در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف کرد و به 13 فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان چابهار معترف شد.

جلیلیان با اشاره به کشف انواع تجهیزات و ابزارآلات کارگاهی مسروقه به ارزش 15 میلیارد ریال از مخفیگاه سارق افزود: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات خبر دیگری، اظهار داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره قتل و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم، بلافاصله ماموران انتظامی در صحنه حاضر و اقدامات تخصصی خود را جهت شناسایی و دستگیری عامل این جنایت آغاز کردند.

وی گفت: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد قاتل که برادر مقتول بوده به دنبال یک اختلاف خانوادگی با ضربه جسم سخت بر سر برادر خود وی را به قتل می‌رساند.

جلیلیان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات تخصصی و ویژه قاتل در کمتر از 2 ساعت توسط پلیس شناسایی و در یک عملیات هماهنگ دستگیر شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد