hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > قدردانی عضو گلستانی شورای عالی از خدمات یکساله جمعیت هلال احمر گلستان

در جلسه شورای مدیران جمعیت هلال احمر گلستان

قدردانی عضو گلستانی شورای عالی از خدمات یکساله جمعیت هلال احمر گلستان

در جلسه شورای مدیران جمعیت هلال احمر گلستان که با حضور معاون امور حقوقی و استان‌ها و مدیرکل هماهنگی مجامع امور استان‌های جمعیت هلال احمر برگزار شد.

حمیدرضا آقاملایی عضو گلستانی شورای عالی جمعیت هلال احمر با اهدای لوح سپاس به قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از خدمات شایسته هلال احمر گلستان طی یکسال گذشته قدردانی کرد.

در متن پیام حمیدرضا آقاملایی آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای قاسم غریب آبادی

مدیرعامل محترم جمعیت هلال احمر استان گلستان
سلام علیکم

جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد خدمات رسان همواره سعی کرده است در هر شرایطی بهترین و مناسب ترین خدمات را به مردم ارئه دهد. در سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال احمر در سطح بین المللی و ملی افتخارات ارزنده ای را در سایه خدمات بی منت به مردم کسب کرده است، دریافت جایزه‌هانری داوینسون، امدادرسانی به زلزله زدگان سوریه و ترکیه و دریافت نشان افتخار از اردوغان رئیس جمهور ترکیه، حل مشکل چندین ساله بیمه و معیشت امدادگران، خدمات شایسته در اربعین حسینی، از جمله این افتخارات است که با هدایت دکتر کولیوند رئیس پرتلاش و انقلابی هلال احمر رقم خورده است؛ در جمعیت هلال احمر گلستان نیز افتخارات در خور تقدیر‌ و چشمگیری کسب شده که این افتخارات مرهون زحمات و تلاش های نیروهای داوطلب و کارکنان خدوم استان و با هدایت و حمایت جنابعالی صورت گرفته است.

ساماندهی علمی مبتنی بر حفظ کرامت کارکنان جمعیت، پیگیری مسکن کارکنان و آماده سازی ملک زندان سابق بویه برای شروع ساخت مسکن، پیگیری تجمیع ساختمان‌های ستادی در جهت تکریم ارباب رجوع، تلاش در به سرانجام رساندن پروژه‌های مولدسازی، پروژه‌های عمرانی و توانبخشی، تلاش برای تحویل مالکیت کارخانه زیتون به استان با حمایت رئیس و دبیرکل جمعیت، پیگیری مجدانه اتمام پروژه ساختمان ستاد، خدمات کاروان‌های سلامت در مناطق کم برخوردار، دور افتاده و مرزی استان، آموزش به اتباع بیگانه افغانستانی، برگزاری دو جشن بزرگ انقلاب برای کارکنان و خانواده‌های آنان، خدمات شایسته در طرح خدمات نوروزی ۱۴۰۲ که استان گلستان را جزو پنج استان برتر کشور قرار داده، از مهمترین این خدمات و افتخارات است. قطعاً حمایت رئیس جمعیت هلال احمر، دبیرکل جمعیت، استاندار گلستان، مجمع نمایندگان استان، اعضای محترم هیئت مدیره و سایر متنفذین و معتمدین تاثیرات مهمی در این مسیر داشته است.

اینجانب از زحمات حضرتعالی و مجموعه هلال احمر استان قدردانی کرده و در ادامه مسیر نیز حمایت همه جانبه خود را از برنامه‌های استان با تمام توان اعلام می دارم.

حمیدرضا آقاملایی
عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد