hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > 173 نفر از خانواده جمعیت هلال احمر استان گلستان در مسابقات قرآن و نهج البلاغه شرکت کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گلستان:

173 نفر از خانواده جمعیت هلال احمر استان گلستان در مسابقات قرآن و نهج البلاغه شرکت کردند.

نمایندگی ولی فقیه در  جمعیت هلال احمر گلستان گفت: برای نخستین بار و بعد از ۲۰ سال امسال مسابقات قرآن و احکام با حضور حدود ۲۰۰ نفر در رشته های ترتیل، احکام، حفظ قرآن و غیره برگزار شد و تعداد ۱۷۳ نفر برای شرکت در مسابقات کشوری انتخاب شدند.

حجت الاسلام مهدوی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: 173 نفر از خانواده جمعیت هلال احمر استان گلستان در مسابقات قرآن و نهج البلاغه شرکت کردند.

وی اظهار کرد: در سال گذشته عصر شعر سلیمانی در سالروز شهادت شهید سردار سلیمانی در گلستان برگزار شد که با استقبال خوب شاعران و هنرمندان روبرو شد. امسال این عصر شعر با حضور پنج استان کشور بصورت منطقه ای برگزار خواهد شد و تلاش داریم در سال اینده این برنامه بصورت کشوری برگزار شود.

حجت الاسلام یعقوب مهدوی اظهار کرد: مسئولیت دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان گلستان هدایتی، نظارتی و انجام کارهای فرهنگی است.مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گلستان افزود: این دفتر در زمینه های فرهنگی برای مجموعه هلال احمر، امدادگران، خیران و کارکنان و خانواده های آنان را در پایگاه های 20 گانه هلال برگزار کرده است.

وی ادامه داد: به مناسبت یکصد و یکمین سالگرد صلیب سرخ و هفته هلال احمر، از (16 تا 22 اردیبهشت) برنامه های فرهنگی نیز از سوی دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان پیش بینی شده است.

حجت الاسلام مهدوی گفت: یکی از این برنامه ها برگزاری مسابقات قرآن، احکام، ترتیل، تفسیر و نهج البلاغه  است که در حال اجراست.

وی با بیان اینکه یکصد و 73 نفر در این مسابقات شرکت کردند، افزود: برگزیدگان هر رشته برای تجلیل به مرکز معرفی می شوند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد