hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > سهم هنرمندان در توسعه استان مشخص شود

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

سهم هنرمندان در توسعه استان مشخص شود

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید سهم هنرمندان در توسعه استان و هم افزایی، انسجام اجتماعی و امنیت پایدار مشخص شود و کنشگری لازم را در میدان داشته و ما هم در کنار هنرمندان خواهیم بود.

 به  گزارش رویداد ایران رضا شریفی افزود: اگر بناست ظرفیت‌های استان در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و ثبات اجتماعی بکار گرفته شود حتما هنر و هنرمندان نقش تاثیرگذاری در این زمینه دارند.

معاون استاندار گفت: قابلیت تمدنی سیستان و بلوچستان توسط افراد توانمندی مانند حسین ریگی معرفی شده است.

وی با اشاره به اسامی هنرمندان شاخص سینما و تئاتر در سیستان و بلوچستان، افزود: حسین ریگی فیلم‌ساز شاخص استان نماینده شایسته و توانمندی برای معرفی ظرفیت‌های این منطقه است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در حوزه بنیاد توسعه فرهنگ و هنر کمک‌های لازم را خواهیم داشت تا این اتفاق چهره خشنی که از استان را در ابعاد ملی و بین المللی به نمایش گذاشته شده، تغییر پیدا کند.

وی با اشاره به هنر فاخر به عنوان یک ظرفیت ماندگار، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم تمدن و ظرفیت‌های شمال تا جنوب سیستان و بلوچستان را معرف شویم باید هنر و هنرمند پای کار قرار گیرد.

شریفی گفت: ما می‌توانیم میزبانان خوبی در جشنواره‌های ملی و بین المللی در حوزه‌های تئاتر، فیلم و سینما که ظرفیت‌های بکری در شمال و مکران را داراست، بوده و این آمادگی برای فراهم سازی این بسترها را داریم.

وی افزود: استعدادها و هنرمندان بی نظیری در سیستان و بلوچستان هستند که شاید زمینه برای دیده شدن نداشته‌اند، که می‌تواند خروجی جشنواره‌ها این استعدادها را پیدا کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد