hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > 5 قنادی و پیتزافروشی معروف زاهدان پلمب شد

5 قنادی و پیتزافروشی معروف زاهدان پلمب شد

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان از تداوم نظارت بر اماکن عمومی با هدف صیانت از سلامت غذایی شهروندان در زاهدان خبر داد و گفت: ۵ قنادی و پیتزافروشی معروف زاهدان پلمب شد.

 به گزارش رویداد ایران ابوالفضل احمدزاده ظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان، صیانت از سلامت غذایی شهروندان است که به منظور حفظ آن نیز بازدیدهای سرزده‌ای از فروشگاه‌ها و مراکز عرضه مواد خوراکی و غذایی انجام می‌شود.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا روز گذشته چندین قنادی و شیرینی فروشی مطرح زاهدان با نظارت دادستانی مورد بازدید دقیق کارشناسان مرکز بهداشت، سازمان صمت و دامپزشکی قرار گرفت که متاسفانه سه شیرینی فروشی که نام و آوازه‌ای در این شهر دارند به دلیل تخلفات متعدد پلمب شدند.

وی خاطرنشان کرد: عدم رعایت موازین بهداشتی، بی‌توجهی به تذکرات سابق، گران‌فروشی و ناخالص فروشی برخی از تخلفات این قنادی‌ها است که به تایید بازرسان و ناظران رسید و در نهایت با جمع‌بندی صورت گرفته از طرف اعضای کمیته به دستور مرجع قضائی پلمب شدند.

قاضی احمدزاده خاطرنشان کرد: همچنین شب گذشته تعدادی پیتزافروشی و فروشگاه‌های بزرگ و مراکز عرضه سوغات نیز مورد بازدید قرار گرفت که علاوه بر تخلفات فوق، عرضه اجناس فاسد و تاریخ مصرف گذشته، ارائه کالاهای خارجی غیرمجاز و عدم درج قیمت نیز در این واحدها مشاهده شد که پس از تایید بازرسان مرکز بهداشت و سازمان صمت تا زمان حل مشکل از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد