hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > پاکسازی گل و لای سیلاب از جاده ارتباطی چهار روستای مراوه‌تپه انجام شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

پاکسازی گل و لای سیلاب از جاده ارتباطی چهار روستای مراوه‌تپه انجام شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: پاکسازی گل و لای ناشی از سیلاب در مسیر ارتباطی روستاهایی «قپان، کریم ایشان، عرب قره‌حاجی و لهندل" واقع در شهرستان مراوه‌تپه با تلاش گروه‌های راهداری اعزامی طی یک ساعت کاری شب گذشته جمع‌آوری و بلافاصله آمد و شد خودروها برقرار شده است.

عادل مصدقی اظهار کرد: وقوع سیلاب در منطقه مراوه تپه در پی بارش باران شدید عصر تا شامگاه دوشنبه رخ داده بود که موجب بسته شدن مقطعی برخی از مسیر ارتباطی محل از جمله محل عبور آب از پل‌ها در روستاهای مزبور شد.

وی ادامه داد: خسارت ناشی از سیلاب به محورهای ارتباطی مراوه‌تپه از سوی کارشناسان راهداری در دست بررسی بوده و میزان خسارت اطلاع رسانی خواهد شد.

وی یادآور شد: اکنون آمد و شد خودروها در جاده‌های استان برقرار است.

آماده باش راهداران

مصدقی گفت: مطابق اخطار نارنجی هواشناسی از وجود سامانه بارشی تا پایان هفته جاری، ۳۰ گروه راهداری در شهرستان‌های تابعه استان در آماده باش بسر می‌برند.

وی ادامه داد: امروز ( سه شنبه) نشست هماهنگی در محل اداره کل هواشناسی استان برای پیشگیری از خسارت های ناشی از بارش باران شدید در منطقه از جمله راه‌های ارتباطی برگزار می شود.

اداره کل هواشناسی گلستان هشدار سطح نارنجی مبنی بر گسترش فعالیت سامانه بارشی و افزایش شدت ناپایداری در استان عصر روز گذشته به دستگاه های خدمات رسان برای آماده باش در روزهای پایان هفته جاری داده است.

در این هشدار آمده است که سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه‌ها، آبگرفتگی برخی معابر عمومی، اختلال در تردد جاده‌ای و برخورد صاعقه از دیگر مخاطراتی است که در پی ناپایداری جوی روزهای آینده برای استان پیش‌بینی می‌شود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد