hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > نشست صمیمی و تجلیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از رابطین خبری روابط عمومی

مدیرعامل جمعیت احمر گلستان

نشست صمیمی و تجلیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از رابطین خبری روابط عمومی

در آستانه فرارسیدن هفته هلال احمر نشست صمیمی و توجیهی مدیرعامل استان با رابطین خبری روابط عمومی در معاونت ها و شعب برگزار شد.
در این نشست صمیمی قاسم غریب آبادی با اشاره به اهمیت انعکاس اخبار و اطلاع رسانی گفت: روابط عمومی در هر سازمانی پیشانی مجموعه است و اگر سازمانی بخواهد جایگاه ویژه ای در افکار عمومی‌کسب کند باید روابط عمومی قوی و کارآمدی داشته باشد تا بتواند با استفاده از قدرت اقناع افکار عمومی عملکرد سازمانی را اطلاع رسانی کند. بالاخص جمعیت هلال احمر به عنوان یک سازمان خدمت رسان نقش تاثیرگذاری در امید آفرینی مردم دارد.

مدیرعامل جمعیت احمر گلستان افزود: رابطین خبری نمایندگان روابط عمومی در شعب هستند چرا که به عنوان نزدیکترین افراد به اتفاقاتی که در شهرستان‌ها می افتد با انعکاس اخبار در کوتاه ترین زمان بیشترین تاثیرگذاری را دارند.

وی خاطر نشان کرد: کسب رتبه سوم روابط عمومی در برنامه‌های شش ماه گذشته اعم از فصل زمستان و طرح خدمات نوروزی ۱۴۰۲ با تلاش و کوشش جمعی نیروهای روابط عمومی در سطح ستاد و شهرستان‌ها حاصل شده است، انتظار است با اهتمام ویژه به برنامه‌های هفته هلال احمرT استان گلستان را همچنان سربلند و سرافزار نگه دارید.

گفتنی است در این نشست صمیمی رابطین خبری خواسته‌های خود را در حوزه اطلاع رسانی و خبری بیان کردند و در پایان از زحمات رابطین به جهت مشارکت در برنامه‌های سال ۱۴۰۱ با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد